Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2010, 17:04
από Nestor
Καλησπέρα φίλε μου,
πήγαινε στο σύστημα--> προτιμήσεις Πληκτρολογίου--> Προσθήκη και μετά στη καρτέλα διατάξεις (2η απο αριστερά), και πρόσθεσε το ελληνικό πληκτρολόγιο. αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει μετά να επιλέξεις (στην ιδια καρτέλα κάτω αριστερά "Επιλογές") και με ποιο συνδυασμό αλλάζει το πληκτρολόγιο γιατί το alt+shift δεν είναι προεπιλεγμένο όπως στα windows.
Έκανες εγκατάσταση το Ubuntu στα Ελληνικά και δεν σου πέρασε γλώσσα ή το έκανες στα Αγγλικά;