Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2010, 23:42
από s.dalas
Σίμο για αυτό ζήτησα να αφαιρέσει απο πάνω τα εξτρα keyboard, mouse για να δούμε τι βλέπει και βλέπει όπως είπες και εσύ τίποτα!

Οπότε φίλε μου μπορείς να δώσεις και το περιεχόμενο του /var/log/Xorg.0.log όπως είπε ο simosx για να δούμε και εκει τι γίνεται.

Τέλος θα ήθελα να δώσεις πάλι τα αποτελέσματα των παραπάνω εντολών απο το 9,04 το οποίο όπως αναφέρεις δουλεύει απροβλημάτιστα για να δούμε.

Επίσης είσαι με liveusb οπότε αν θελεις εγκατέστησε το pointing devices που σου πρότεινα για να δεις αν γίνεται κάτι.

Όσο για την παρατήρηση της υπογραφής και απο τον epirotes και απο τον simosx πιστευω οτι πρέπει να χρησιμοποιήσεις το προγραμματάκι του medigeek που σου έδωσα για να την κάνεις πλήρης!

Φιλικά,
Στέλιος Ν.