Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2011, 03:39
Epirotes έγραψε:Το κουμπί το βλέπεις παρ' όλα αυτά;![]()
Ναι βρε... Με την αλλαγή του θέματος το θεώρησα αυτονόητο γι αύτο δεν το ανέφερα...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
Epirotes έγραψε:Το κουμπί το βλέπεις παρ' όλα αυτά;![]()