Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 07:57
από 2010
dim459 έγραψε:Μέσα σε όλα αυτά αποφάσισαν να βγάλουν και από τις προεγκατεστημένες εφαρμογές το synaptic
Εισαι σιγουρος;
Εγω ειδα οτι το Synaptic οχι απλα ειναι προεγκατεστημενο, αλλα εμφανιζεται και στον launcher.