Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 07:57
Εισαι σιγουρος;dim459 έγραψε:Μέσα σε όλα αυτά αποφάσισαν να βγάλουν και από τις προεγκατεστημένες εφαρμογές το synaptic
Εγω ειδα οτι το Synaptic οχι απλα ειναι προεγκατεστημενο, αλλα εμφανιζεται και στον launcher.