Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2011, 00:15
από ΠΑΤΕΝΤΙΑΡΗΣ
Μᾶλλον τό ποντίκι πρέπει νά μπερδεύτηκε καί μετά μοῦ ἄνοιγε το αμαροκ ἀντί γιά τόν προσωπικό φάκελο καί στήν συνέχεια δέν ἄνοιγαν καί τά ἄλλα
Ὅταν πατάω νά ἀνοίξω τον προσωπικό φάκελο βγάζει αὐτό: Δέν ἔχουν ὀριστεῖ ἐφαρμογές γιά τό χειρισμό αὐτοῦ τοῦ ἀρχείου