Δημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2012, 17:53
Καμία πρόοδος. Όσες φορές κι αν δοκίμασα, είτε κανονική εκκίνηση είτε recover mode, το ίδιο μου κάνει, δεν φτάνω ποτέ στην οθόνη εισόδου του ubuntu. Τι άλλο μπορώ να δοκιμάσω;
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/