Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2012, 01:16
konnn έγραψε:Το fstab από livecd με την παραπάνω εντολή δεν είναι αυτό που θέλουμε, δυστηχώς .Αυτό που φαίνεται είναι πως δεν υπάρχει διαμέρισμα με σημαία εκκίνησης.
Ναι. Αυτό αλλάζει κατά την εκκίνηση ε ; δεν είναι σταθερό.
Οπότε - επανεγκατάσταση του grub .... μάλλον.