Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2012, 02:28
Παιδια καλησπερα,εχω το ubuntu 11.10 και οταν κανω εγκατασταση τις νεες ενημερωσεις μου βγαζει στο τελος οτι η εγκατασταση του πακετου απετυχε...ξερει κανεις τι προβλημα υπαρχει και τι μπορω να κανω?
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/