Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2012, 18:34
από tolis_01
Μέσα από το disk management των windows 7 σβήνεις τα partitions του Ubuntu. Μετά από αυτό.... δεν μπορείς πλέον να bootάρεις στα windows! (το grub.cfg το οποίο διαβάζει ο bootloader ήταν στο / που έχει διαγραφεί). Οπότε, κάνεις boot από το dvd των windows και πατάς στην αυτοματοποιημένη αποκατάσταση εκκίνησης :)