Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2012, 11:36
Γεια σας και πάλι...
Είχα ένα πρόβλημα με restart..όταν έκανα restart εκεί που έχει μία ροζ οθόνη, γράφει ubuntu και αναβοσβήνουν 4 τελίτσες σταματούσε και δεν έκανε τίποτα..
Άνοιξα τοπικ ( viewtopic.php?f=4&t=23806&p=253163#p253163 )
Μου είπαν να κάνω κάτι...τέσπα το έκανα αλλά μετά από καμιά βδομάδα άρχισε να έχει το ίδιο πρόβλημα και στο shutdown ...
Πως μπορώ να το φτιάξω? είναι κρίμα να μην μπαίνω στο ubuntu για γελίο λόγο :/
Είχα ένα πρόβλημα με restart..όταν έκανα restart εκεί που έχει μία ροζ οθόνη, γράφει ubuntu και αναβοσβήνουν 4 τελίτσες σταματούσε και δεν έκανε τίποτα..
Άνοιξα τοπικ ( viewtopic.php?f=4&t=23806&p=253163#p253163 )
Μου είπαν να κάνω κάτι...τέσπα το έκανα αλλά μετά από καμιά βδομάδα άρχισε να έχει το ίδιο πρόβλημα και στο shutdown ...
Πως μπορώ να το φτιάξω? είναι κρίμα να μην μπαίνω στο ubuntu για γελίο λόγο :/