Δημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2012, 13:38
Μπήκα μέσω live έκανα mount το partition των linux και από εκεί πήγα στο path που σου έστειλα.
Δεν ήξερα για το swap σε λίγο που από ότι βλέπω θα χρειαστεί να κάνω reinstall το ubuntu θα το κάνω σε swap.
Δεν ήξερα για το swap σε λίγο που από ότι βλέπω θα χρειαστεί να κάνω reinstall το ubuntu θα το κάνω σε swap.