Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2012, 23:29
kwnos100 έγραψε:Ναι μα ποιος ο λόγος να κάνω αφού δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στο bios...
ΥΓ χθες που έκλεισα το pc με το sudo shutdown -h now έκλεισε κανονικά ελπίζω να συνεχίσει να κλείνει κανονικά ;D...άσε έβαλα και gnome πόροση..τώρα δυστιχώς είμαι στα windows επειδή ο αδερφός μου ξύπνισε απ της 9 για να πιάσει το pc...εγώ τώρα ξύπνισα και βαριέμαι να κάνω restart
Χαίρομαι που το ακούω..
Όσο για το αδερφάκι βάλε στον grub προεπιλογή το ubuntu (που ανοίγουν και σφαίρα), και θα δεις ότι λογικά μετά από λίγο καιρό θα είστε πάντα με Ubuntu..