Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2012, 14:24
Μισό λεπτό να πω κάτι
Πάμε menou-προτιμήσεις-ρυθμίσεις πληκτρολογίου, μας ανοίγει το παράθυρο, εκεί πατάμε Tools και επιλέγουμε αυτό που θα ανοίξει, μετά options και επιλέγουμε συνδυασμό.
Δεν βρήκα άλλο σωστό θέμα(xp) παρά μόνο για metacity και compiz (για openbox είχε αλλά ήταν κάτι γυαλιστερά)
Πάμε menou-προτιμήσεις-ρυθμίσεις πληκτρολογίου, μας ανοίγει το παράθυρο, εκεί πατάμε Tools και επιλέγουμε αυτό που θα ανοίξει, μετά options και επιλέγουμε συνδυασμό.
έγραψε:Ειδικά τον metacity; Αν χρειάζεται ειδικά τον metacity εντάξει,
Δεν βρήκα άλλο σωστό θέμα(xp) παρά μόνο για metacity και compiz (για openbox είχε αλλά ήταν κάτι γυαλιστερά)