Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2012, 14:24
από sotos21
Μισό λεπτό να πω κάτι
Πάμε menou-προτιμήσεις-ρυθμίσεις πληκτρολογίου, μας ανοίγει το παράθυρο, εκεί πατάμε Tools και επιλέγουμε αυτό που θα ανοίξει, μετά options και επιλέγουμε συνδυασμό.

έγραψε:Ειδικά τον metacity; Αν χρειάζεται ειδικά τον metacity εντάξει,

Δεν βρήκα άλλο σωστό θέμα(xp) παρά μόνο για metacity και compiz (για openbox είχε αλλά ήταν κάτι γυαλιστερά)