Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2013, 19:45
Απ' ότι είδα το 7200.11 βγαίνει μέχρι 1.5TB και στις 7200rpm.
Ο δικός μου είναι είναι 2TB και 5400rpm, οπότε μάλλον δεν είναι αυτής της σειράς.
Αυτήν την εφαρμογή που λες, την έχω δοκιμάσει-υπάρχει μόνο για windows ή Mac.
Μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το demo αντί να την αγοράσει.
Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής μυστήριο(συμπεριφορά που παρατηρώ γενικά με αυτόν τον δίσκο, σε vista): μόλις τον βάλω στο USB, μετά από λίγο κολλάνε σχεδόν όλες οι εφαρμογές. Αν προλάβω και ανοίξω την εφαρμογή της seagate έχει καλώς.
Μόλις ανοίξει η εφαρμογή, κολλάει...Μπαίνει σε κατάσταση initializing και μένει εκεί για πάντα!
Μόλις βγάλω τον σκληρό από το usb, τότε τον βλέπω σαν επιλογή προς recovery.
Αν τον επιλέξω, θα αρχίσει το recovery, θα βρεθούν κάποια αρχεία, τα οποία όμως θα είναι κενά!
Αυτή η συμπεριφορά είναι τυπική σε οτιδήποτε πάω να κάνω που αφορά στον σκληρό(σε vista): από το να ανοίξω το test disk, μέχρι να τον κάνω safely remove.
Το αναφέρω μήπως είναι χρήσιμο...
Ο δικός μου είναι είναι 2TB και 5400rpm, οπότε μάλλον δεν είναι αυτής της σειράς.
Αυτήν την εφαρμογή που λες, την έχω δοκιμάσει-υπάρχει μόνο για windows ή Mac.
Μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το demo αντί να την αγοράσει.
Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής μυστήριο(συμπεριφορά που παρατηρώ γενικά με αυτόν τον δίσκο, σε vista): μόλις τον βάλω στο USB, μετά από λίγο κολλάνε σχεδόν όλες οι εφαρμογές. Αν προλάβω και ανοίξω την εφαρμογή της seagate έχει καλώς.
Μόλις ανοίξει η εφαρμογή, κολλάει...Μπαίνει σε κατάσταση initializing και μένει εκεί για πάντα!
Μόλις βγάλω τον σκληρό από το usb, τότε τον βλέπω σαν επιλογή προς recovery.
Αν τον επιλέξω, θα αρχίσει το recovery, θα βρεθούν κάποια αρχεία, τα οποία όμως θα είναι κενά!
Αυτή η συμπεριφορά είναι τυπική σε οτιδήποτε πάω να κάνω που αφορά στον σκληρό(σε vista): από το να ανοίξω το test disk, μέχρι να τον κάνω safely remove.
Το αναφέρω μήπως είναι χρήσιμο...