Δημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2013, 14:37
Παιδιά αυτή τη φορά τρεμόφεγγε η εικόνα συνέχεια και δεν έδειχνε ουτε καν τον εκκινητή.
Μετα από το φορματ εννοώ. Τι να κάνω ; Θέλω να έχω λινουξ κι οχι windows αλλά δεν ξέρω τι να κάνω ..
Μετα από το φορματ εννοώ. Τι να κάνω ; Θέλω να έχω λινουξ κι οχι windows αλλά δεν ξέρω τι να κάνω ..