Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2013, 20:34
από vaggos773
έγραψε:Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, είναι ότι μπαίνει αυτόματα στο υπομενού "Previous Linux versions".
Εσύ το βλέπεις αυτό το μενού;
Δοκίμασες να γυρίσεις ένα μενού πίσω (αν δεν το βλέπεις);


αυτο το μενου που μου λες βρησκετε στην εκκινιση? και αυτο τη ειναι Προηγούμενη εκδόση Linux?
και πως γυριζω πισω αμα δεν το βλεπω?