Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2013, 21:32
Απλά η θεωρία μου δεν ισχύει τότε φίλε vaggos773 και δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί δεν βλέπεις τον 3.2.0-36.
Ίσως αν έκανες ένα sudo grub-install /dev/οδίσκοςσου από το mint14?
Αλήθεια, το μιντ14 που του έχεις πει να περνάει γκράμπ;
Ίσως αν έκανες ένα sudo grub-install /dev/οδίσκοςσου από το mint14?
Αλήθεια, το μιντ14 που του έχεις πει να περνάει γκράμπ;