Δημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2013, 16:46
από dgtfeargr
Eναλακτικά, αν δεν θέλεις να βάλεις Ubuntu, μπορείς να βάλεις Xubuntu 12.04 ή 12.10 αρκετά όμορφο, γρήγορο και σταθερο.