Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2013, 13:49
δεν θυμάμαι πως τον είχα εγκαταστήσει,Learner έγραψε:Πως τον είχες εγκαταστήσει τον 3.5 ; Με ποιον τρόπο ;
Και όταν λες υποβάθμιση εννοείς αφαιρέθηκε ο ένας πυρήνας και εγκαταστάθηκε ο άλλος ;
Δώσε
- Κώδικας: Επιλογή όλων
dpkg -l | grep -i lts-quantal
και κοίτα (ή δώσε εδώ) τα αποτελέσματα.
η παραπάνω εντολή δεν δίνει τίποτα.
δεν ξερω αν αφαιρεθηκε ο αλλος, εγω μονο πατησα install οταν ανοιξε ο update manager