Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2013, 16:53
από madvinegar
Το ειχα γραψει και εγω αλλα το εσβησα γιατι θυμηθηκα οτι μεσω tweak μπορεις να σβησεις μονο προηγουμενες εκδοσεις kernel. Την πιο προσφατη δεν στην εμφανιζει καν (ακομα και αν εχεις μπει με προηγουμενο kernel).
Οποτε το synaptic ειναι ψιλο-μονοδρομος (εκτος του τερματικου).