Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2013, 22:01
από infin1ty
Μετά άπω πολύ ψάξιμο δεν κατάφερα να βρω κάτι σχετικό.
Έχοντας δοκιμάσει κλειστούς και ανοιχτούς οδηγούς
επανέρχεται μετά από αναστολή άλλα ο Launcher για κάποια δευτερόλεπτα μένει έτσι:



Δοκιμάζοντας και τον nouveau κρασαρει εντελώς και δεν επανέρχεται με τίποτα μετά
την αναστολή.
Καμιά ιδέα? :problem: