Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2013, 16:02
από Learner
Off topic:
dim459 έγραψε:@ Learner
5.45 το πρωί, έτσι από περιέργεια κοιμήθηκες αργά ή ξύπνησες νωρίς ;

ή δεν κοιμήθηκες καθόλου ; :angel: