Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2013, 16:02
Off topic:
ή δεν κοιμήθηκες καθόλου ;
dim459 έγραψε:@ Learner
5.45 το πρωί, έτσι από περιέργεια κοιμήθηκες αργά ή ξύπνησες νωρίς ;
ή δεν κοιμήθηκες καθόλου ;