Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2013, 18:55
από sotos21
Είναι όλα σωστά όπως τα περιέγραψες αλλά ο εγκαταστάτης λέει τα δικά του.
Εγώ στη θέση σου θα προχώραγα την εγκατάσταση για να δω τι θα μου δείξει στις επόμενες καρτέλες χωρίς όμως να κάνω αποδοχή στην διαμόρφωση των δίσκων αν δεν είναι όπως τα περιμένουμε.