Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2013, 18:55
Είναι όλα σωστά όπως τα περιέγραψες αλλά ο εγκαταστάτης λέει τα δικά του.
Εγώ στη θέση σου θα προχώραγα την εγκατάσταση για να δω τι θα μου δείξει στις επόμενες καρτέλες χωρίς όμως να κάνω αποδοχή στην διαμόρφωση των δίσκων αν δεν είναι όπως τα περιμένουμε.
Εγώ στη θέση σου θα προχώραγα την εγκατάσταση για να δω τι θα μου δείξει στις επόμενες καρτέλες χωρίς όμως να κάνω αποδοχή στην διαμόρφωση των δίσκων αν δεν είναι όπως τα περιμένουμε.