Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2014, 20:23
'the_eye έγραψε:Στις εφαρμογές με γραφικά ΠΑΝΤΑ gksudo διαφορετικά μπορεί να χαλάσουμε το γραφικό περιβάλλον.
Όχι όταν κάποιος δεν έχει εγκαταστημένο το gksu και παράλληλα δεν μπορεί να εγκαταστήσει προγράμματα γιατί έχει σπάσει το apt-get.