Δημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2014, 20:23
από sotos21
the_eye έγραψε:Στις εφαρμογές με γραφικά ΠΑΝΤΑ gksudo διαφορετικά μπορεί να χαλάσουμε το γραφικό περιβάλλον.
'
Όχι όταν κάποιος δεν έχει εγκαταστημένο το gksu και παράλληλα δεν μπορεί να εγκαταστήσει προγράμματα γιατί έχει σπάσει το apt-get.