Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2014, 16:56
από andko76
Καλησπέρα και χρόνια πολλά στον Ανδρέα... Να ρωτήσω κάτι, ποια είναι πιο σταθερή διανομή, η 12.04 ή 14.04; Η 12.04 έχει λήξει η υποστήριξη της;
Αν κάποιος εγκαταστήσει την 14.10 που υποστηρίζεται για 9 μήνες, όταν βγει καινούρια,μπορεί να αναβαθμιστεί σε αυτήν χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση από την αρχή;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)