Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2014, 22:00
Εγώ στον σταθερό μου υπολογιστή έχω την έκδοση 12.04 LTS ( και σε αυτόν γίνεται όλη η βαριά και "σκληροπυρηνική"
δουλειά μου )
στον φορητό έχω την 14.04 LTS.
Οκ εγώ όταν ανοίγω τον φορητό υπολογιστή ( με 14.04 ) με τρελαίνει κάποιες στιγμές ( έχει περάσει και αυτός από 12.04, αλλά του έβαλα την 14.04 για να την τεστάρω και εγώ ) αλλά πραγματικά αυτή η "σταθερή" και μακροχρόνιας υποστήριξης έκδοση προσωπικά και με τα tests που έχω κάνει στο laptop με έχει δυσαρεστήσει πάρα πολύ. Δε το περίμενα και ειδικά από μια LTS έκδοση.
Για το λόγο αυτό ( και χαίρομαι που λέτε πως θα σταματήσει η υποστήριξη στο 2017 - όλο ήθελα να το φρεσκάρω αυτό και όλο το ξέχναγα- ) μένω και υποστηρίζω ακόμη με 100000!! την 12.04 .
Σε ένα σταθερό σύστημα κατά την άποψη μου, δε θες να είναι όμορφο & με τις τελευταίες ενημερώσεις στο κάθε τι, αλλά με τις καλύτερες, σταθερότερες και τεσταρισμένες προς το παρών εκδόσεις να τρέχουν όσο γίνεται περισσότερο ομαλά, σταθερά && αξιόπιστα.
Ίσος σε όλα αυτά να παίζει ρόλο που η 12.04 είναι πολύ πιο ώριμη και τεσταρισμένη από την 14.04 ( λογικότατο ) και σίγουρα στην πορεία θα σταθεροποιείτε όλο και περισσότερο η 14.04, αξίζει λοιπόν να την δοκιμάσει ο καθένας στα δικά του μηχανήματα και να δει πως πάει σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις, προς το παρών όμως δεν την κρίνω τόσο πολύ σταθερή ακόμη. Αν όμως και εγώ δεν είχα μέχρι στιγμής κάτι πολύ καλά στημένο στα μέτρα μου και ήθελα να περάσω linux στον υπολογιστή μου δε θα πήγαινα στην 12.04 θα πήγαινα στην 14.04 ( αυτό που κάνω δηλαδή σε όσους βάζω linux ).
Αυτά από εμένα ελπίζω να μη σε μπέρδεψα πολύ.
στον φορητό έχω την 14.04 LTS.
Οκ εγώ όταν ανοίγω τον φορητό υπολογιστή ( με 14.04 ) με τρελαίνει κάποιες στιγμές ( έχει περάσει και αυτός από 12.04, αλλά του έβαλα την 14.04 για να την τεστάρω και εγώ ) αλλά πραγματικά αυτή η "σταθερή" και μακροχρόνιας υποστήριξης έκδοση προσωπικά και με τα tests που έχω κάνει στο laptop με έχει δυσαρεστήσει πάρα πολύ. Δε το περίμενα και ειδικά από μια LTS έκδοση.
Για το λόγο αυτό ( και χαίρομαι που λέτε πως θα σταματήσει η υποστήριξη στο 2017 - όλο ήθελα να το φρεσκάρω αυτό και όλο το ξέχναγα- ) μένω και υποστηρίζω ακόμη με 100000!! την 12.04 .
Σε ένα σταθερό σύστημα κατά την άποψη μου, δε θες να είναι όμορφο & με τις τελευταίες ενημερώσεις στο κάθε τι, αλλά με τις καλύτερες, σταθερότερες και τεσταρισμένες προς το παρών εκδόσεις να τρέχουν όσο γίνεται περισσότερο ομαλά, σταθερά && αξιόπιστα.
Ίσος σε όλα αυτά να παίζει ρόλο που η 12.04 είναι πολύ πιο ώριμη και τεσταρισμένη από την 14.04 ( λογικότατο ) και σίγουρα στην πορεία θα σταθεροποιείτε όλο και περισσότερο η 14.04, αξίζει λοιπόν να την δοκιμάσει ο καθένας στα δικά του μηχανήματα και να δει πως πάει σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις, προς το παρών όμως δεν την κρίνω τόσο πολύ σταθερή ακόμη. Αν όμως και εγώ δεν είχα μέχρι στιγμής κάτι πολύ καλά στημένο στα μέτρα μου και ήθελα να περάσω linux στον υπολογιστή μου δε θα πήγαινα στην 12.04 θα πήγαινα στην 14.04 ( αυτό που κάνω δηλαδή σε όσους βάζω linux ).
Αυτά από εμένα ελπίζω να μη σε μπέρδεψα πολύ.