Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2014, 16:57
Επειδή στο συγκεκριμένο θέμα γίνεται αναφορά για windows και 30_os-prober σκέφτηκα να ξαναθέσω αυτό το πρόβλημα και εδώ:
Θέλω να εμφανίζω το μενού του grub (αριστερό shift) ΜΟΝΟ όταν θέλω να bootαρω σε windows xp.
Δηλαδή, αν δεν πατήσω κάποιο πλήκτρο, να bootαρει στο ubuntu χωρίς κάποιο μήνυμα/επιλογή.
Το “πρόβλημα” πρέπει να μου το δημιουργεί η ανίχνευση των windows xp!
Όταν είχα μόνο Linux kernel επιλογές, έχω την εντύπωση ότι μπορούσα εύκολα μέσω του αρχείου /etc/default/grub να κάνω απόκρυψη του μενού του grub και εμφάνιση όποτε ήθελα με αριστερό shift.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Θέλω να εμφανίζω το μενού του grub (αριστερό shift) ΜΟΝΟ όταν θέλω να bootαρω σε windows xp.
Δηλαδή, αν δεν πατήσω κάποιο πλήκτρο, να bootαρει στο ubuntu χωρίς κάποιο μήνυμα/επιλογή.
Το “πρόβλημα” πρέπει να μου το δημιουργεί η ανίχνευση των windows xp!
Όταν είχα μόνο Linux kernel επιλογές, έχω την εντύπωση ότι μπορούσα εύκολα μέσω του αρχείου /etc/default/grub να κάνω απόκρυψη του μενού του grub και εμφάνιση όποτε ήθελα με αριστερό shift.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας