Δημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2015, 14:17
Το είχα δοκιμάσει Mad, αλλά το είχα συμπιέσει σε tar.bz2 όπως λέγανε οι οδηγίες και απλά το αποσυμπίεζε.
Το δημιούργησε τώρα. Ευχαριστώ πολύ.
Το δημιούργησε τώρα. Ευχαριστώ πολύ.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/