Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2015, 20:21
από fkol k4
xristarasactros έγραψε:Μα θέλω να έχω επιλογή αν το βάλω όπως είπες θα ανοίγει μόνο το ubuntu δεν θα έχει επιλογή πάλι έτσι δεν είναι;;;;

Θα έχει.