Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2015, 20:21
xristarasactros έγραψε:Μα θέλω να έχω επιλογή αν το βάλω όπως είπες θα ανοίγει μόνο το ubuntu δεν θα έχει επιλογή πάλι έτσι δεν είναι;;;;
Θα έχει.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
xristarasactros έγραψε:Μα θέλω να έχω επιλογή αν το βάλω όπως είπες θα ανοίγει μόνο το ubuntu δεν θα έχει επιλογή πάλι έτσι δεν είναι;;;;