Δημοσιεύτηκε: 20 Μαρ 2015, 02:40
Καινούργιος υπολογιστής με 8.1
θέλω να του περάσω την 14.04
Μέσω liveusb (unetbootin ) αφού είχα μπεί και στο bios δεν έγινε τίποτα εξακολουθεί να ξεκινάει τα 8.1 , δοκίμασα και με εκκίνηση για προχωρημένους
τα ίδια και σε μία περίπτωση μου έβγαλε μήνυμα ότι το boot απέτυχε
Όποιος μπορεί να βοηθήσει καλοδεχούμενος.
θέλω να του περάσω την 14.04Μέσω liveusb (unetbootin ) αφού είχα μπεί και στο bios δεν έγινε τίποτα εξακολουθεί να ξεκινάει τα 8.1 , δοκίμασα και με εκκίνηση για προχωρημένους
τα ίδια και σε μία περίπτωση μου έβγαλε μήνυμα ότι το boot απέτυχεΌποιος μπορεί να βοηθήσει καλοδεχούμενος.