Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2015, 14:10
από qsd330
ενα απο τα laptop απο επιδοτιση δεν ειναι????

μπες bios και βγαλε το Uefi... και βαλε legasy....

οταν το καταφερεις πες μου πως παει σαν μηχανημα ... εχει παρει το lenovo ενας φιλος .... και δεν του το εχω πειραξει .. ακομα


edit.... κανε extract το product key των windows καλου κακου....