Δημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2015, 09:02
jim04 έγραψε:α) Παρ' όλο που το τικάρει το κουτάκι που μου έδεξες παραπάνω δεν μένει σταθερο το 80-20
Edit: To ξετίκαρα για να δουλέψει.
β) Όσο για το internet ώρες ώρες χαμηλώνει η έντασή του.
Τελικά δλδ τωρα δουλευει οκ το μικροφωνο στο Skype? Αν δεις, σου ειχα γραψει να ξε-τικαρεις το κουτακι.
Και οσο για το ιντερνετ, οκ μπορει να χαμηλωνει καμια φορα η ενταση (σε αυτο μπορει να παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες οπως το καναλι, το ρουτερ, παρεμβολες κτλπ), αλλα τουλάχιστον δεν σου εχει σταματησει να δουλευει, σωστα?