Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2015, 00:40
από giwrgosatma
Δουλευει ΑΨΟΓΑ Ευχαριστω..Παντως το linux εχουν ενα καλο που μου αρεσει "Οτι οσο τα χρησιμοποιεις μαθαινεις ολο ενα και νεα πραγματα" Αυτο το συγκεκριμενο δεν το ηξερα..!! Υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να προσεξω ?
Χρησιμοποισα τις εντολες:
Κώδικας: Επιλογή όλων
cd ~/.local/share/applications/
ls *
rm *


Καθαρισαν ολα