Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2015, 23:45
από Geysser
Το ιδιο. Μαυρη οθόνη..."μπρλλλλπ"...καπάκι κάτω...καπάκι πάνω. Μηχανικό ζητημα δεν είναι, γιατι περασα στο ubuntu πριν μιαμιση βδομάδα και πριν, με Windows 8.1 ανοιγε κανονικά. Ξεκίνησα με 14.04 - δοκιμαστικά - και πριν δυο-τρεις μερες, όταν αρχισε να κάνει αυτό το περίεργο, περασα στα 15.04. Αλλα μου πεταξε αυτό που ανεφερα στην αρχή και τώρα ξαναγύρισε στα ίδια