Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 17:41
από morpheusghost
thnx guys για τα tips. Λοιπόν το πρόβλημα δεν λύθηκε με αυτά που είπε ο φίλος d_34gl3. Το μεταονόμασα σε boot.ini έβαλα ένα partiton αλλά τπτ. Βασικά απ την αρχή με προβλημάτισε το ότι μου έβγαλε μόνο το backup.
Anyway συνεχίζω το ψάξιμο, αν έχετε καμιά άλλη ιδεα, ευπρόσδεκτη!!!