Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 18:06
ok παιδιά βρέθηκε η λύση. Τελικά το boot.inι ήταν στο δίσκο με τα data και όχι σε αυτόν των windows. Άλλαξα την τιμή στα partitions σε 4 κ έπαιξε κομπλέ!!!! Ευχαριστώ και πάλι κ καλώς σας βρήκα!!!!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/