Δημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2009, 11:23
από eirinikp
pros έγραψε:Ο κωδικός πρέπει να είναι από 6 χαρακτήρες και πάνω.

Δεν μπορεί, αφού εγώ έχω 1 χαρακτήρα για κωδικό! :o :shock: :D