Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2009, 05:06
από Lenswide
Εντάξει ,το bug λύθηκε με το νέο πακέτο που βρήκα στο link.
Έχω ένα παράπονο όμως.Το μηχανάκι είναι αργό.
Ok,ποτε δεν έσκιζε από ταχύτητα αλλά τα κωλύματα που τρώει γενικά ο firefox και το όλο σύστημα δεν δικαιολογούν ούτε τον επεξεργαστή του ,ούτε την μνήμη. (να πω ότι έχω προσθέσει +1gb RAM ,σύνολο 1,5gb)
Και από ότι ξέρω, μιας και το ίδιο λειτουργικό το έχω σε ένα desktop pc ,γενικά μια χαρά ρολάρει το ubuntu . Στο netbook όμως,όχι.

Τι μπορεί να φταίει?