Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2009, 05:06
Εντάξει ,το bug λύθηκε με το νέο πακέτο που βρήκα στο link.
Έχω ένα παράπονο όμως.Το μηχανάκι είναι αργό.
Ok,ποτε δεν έσκιζε από ταχύτητα αλλά τα κωλύματα που τρώει γενικά ο firefox και το όλο σύστημα δεν δικαιολογούν ούτε τον επεξεργαστή του ,ούτε την μνήμη. (να πω ότι έχω προσθέσει +1gb RAM ,σύνολο 1,5gb)
Και από ότι ξέρω, μιας και το ίδιο λειτουργικό το έχω σε ένα desktop pc ,γενικά μια χαρά ρολάρει το ubuntu . Στο netbook όμως,όχι.
Τι μπορεί να φταίει?
Έχω ένα παράπονο όμως.Το μηχανάκι είναι αργό.
Ok,ποτε δεν έσκιζε από ταχύτητα αλλά τα κωλύματα που τρώει γενικά ο firefox και το όλο σύστημα δεν δικαιολογούν ούτε τον επεξεργαστή του ,ούτε την μνήμη. (να πω ότι έχω προσθέσει +1gb RAM ,σύνολο 1,5gb)
Και από ότι ξέρω, μιας και το ίδιο λειτουργικό το έχω σε ένα desktop pc ,γενικά μια χαρά ρολάρει το ubuntu . Στο netbook όμως,όχι.
Τι μπορεί να φταίει?