Δημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2009, 22:17
από headless
Επίσης ο firefox ειδικότερα δεν είναι και ο ελαφρύτερος browser του κόσμου.
Εύκολα χτυπάει 300άρες +.
Δοκίμασε κάτι ελαφρύτερο (epiphany?)
Απενεργοποίησε τα περιττά services,printing queue,bluetooth etc,βάλει και τα εφέ στο none όπως ήδη σου είπαν.