Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2008, 13:28
από moysatos
Ευχαριστω πολυ!!

Τελικα ηταν απλο.....απ'οτι ειδα ειχα ξεχασει ενα κενο αναμεσα στο stable και non-free.

Thanks again