Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2008, 13:28
Ευχαριστω πολυ!!
Τελικα ηταν απλο.....απ'οτι ειδα ειχα ξεχασει ενα κενο αναμεσα στο stable και non-free.
Thanks again
Τελικα ηταν απλο.....απ'οτι ειδα ειχα ξεχασει ενα κενο αναμεσα στο stable και non-free.
Thanks again