Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2009, 23:15
από ftso
thodwris έγραψε:- Τι ειναι αυτο το kwallet; Μου ζητηθηκε οταν εβαλα pass στο ασυρματο net. Μπορω να το απενεργοποιησω και πως και αν επηρεασει καθολου το συστημα;

Το kwallet φυλάει τους κωδικούς. Για να μην σου ζητάει κωδικό κάθε τρεις και λίγο δώστου κενό κωδικό!

thodwris έγραψε:- Στο Ubuntu ειχα ενεργοποιησει τους ati drivers αλλα τωρα ενω πηγαινω στο hardware drivers και παταω activate δεν κανει τιποτα.

Αν είναι απαραίτητο να τους εγκαταστήσεις τότε μπορείς να τους βάλεις κατευθείαν απο τον package manager.


thodwris έγραψε:- Πως φτιαχνω quick launcher οπως στο gnome;

σε ποιο σημείο?
Αν είναι στο πανελ για παράδειγμα, αφού ξεκλειδώσεις τα widgets, πας πάνω στο πρόγραμμα που θέλεις στο μενού και με δεξί κλικ το στέλνεις στο πάνελ ή στο desktop.

Επίσης υπάρχει και το plasmoid "klickers" που δημιουργεί launchers με mouse over effe :D