Δημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2009, 11:37
από ubuderix
Καλημερα stevez καλως ηρθες στο forum.Θα σε βοηθησει πολυ εαν πας στην αρχικη σελιδα στην how to ανα κατηγορια και διαβασεις τους τροπους εγκαταστασης της διανομης ,διαχωρισμο partition κ.λ.π.Φτιαξε απο το προφιλ σου την υπογραφη σου για να μπορουν να σε βοηθουν πιο ευκολα.Παρε σαν δειγμα την δικη μου η' μπορεις να δεις και απο τις οδηγιες προς νεοεισερχομενους.Ολοι μας καθε μερα ανακαλυπτουμε - μαθαινουμε απο εδω για την διανομη.