Δημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2009, 12:51
από ubuderix
Ηγνωμη μου ειναι εφοσον θα ειναι 2 συστηματα (win-linux) καλο θα ηταν να μην πειραξεις το recovery win.Εγω στο λαπτοπ μου εχω /dev/sda1 ext4 σημειο προσαρτησης / ,/dev/sda2 extended, /dev/sda5/linuxswap.Βεβαια εχω καθαρη εγκατασταση οχι μεσα απο win και ειναι μονο ubuntu στον σκληρο.