Δημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2009, 16:05
vagrale13 έγραψε:Εγω να ρωτησω κατι τωρα......τα τοσα partision ........ γιατι θελεις να τα κανεις??
Γιατί από τα λίγα πράγματα που γνωρίζω σχετικά με το linux, είναι ότι η ύπαρξη του /home παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε βαθμό που η ύπαρξή του να θεωρείται "αναγκαία". Δεν εννοώ απολύτως απαραίτητη, αλλά σημαντική για ένα ολοκληρωμένο σύστημα.
Προσωπικά δεν θα με ενοχλούσε καθόλου αν ο δίσκος είχε ένα και μοναδικό partition. Δεδομένου όμως ότι τα windows χρησιμοποιούν ήδη 2 pimary partitios by default, ψάχνω να βρω μια λύση για να εγκαταστήσω και το ubuntu στον υπολογιστή. Η λύση του να τρέχει ο υπολογιστής μόνο Ubuntu δεν παίζει προς το παρόν, διότι είμαι επαγγελματίας και εργάζομαι στον υπολογιστή, οπότε δεν μπορεί η δουλειά μου να εξαρτάται σε πιθανά προβλήματα που πιθανών να προκύψουν λόγω της απειρίας μου στο ubuntu. Στόχος μου είναι να χρησιμοποιώ μελλοντικά μόνο αυτά, αλλά προς το παρόν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.