Δημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2009, 16:20
από dimosfire
Σε οτι αφορα το HP RECOVERY, επειδη το εχω κανει σε μηχανηματα φιλων, μπορεις να δημιουργησεις δυο dvd απο αυτο το τμημα του δισκου. Μεσα εκει υπαρχουν τα windows τα drivers και ολα τα απαιραιτητα προγραμματα που συνοδευουν τη συσκευη και τα προσφερει η εταιρεια. Το προγραμμα που χρησιμοποιεις για να κανεις τη δουλεια βρικεται στο: Εναρξη-ολα τα προγραμματα(δεν θυμαμαι ακριβως σε ποιο καταλογο μπαινεις) και ονομαζεται RECOVERY. Αναλυτικες οδηγιες βρισκονται στο manual της συσκευης, αλλα γινεται πολυ ευκολα, παιρνει βεβαια λιγο χρονο περιπου μιαμιση ωρα και ετσι δημιουργεις τα recovery disks. Κατοπιν δεν θα εχεις κανενα προβλημα να σβησεις αυτο το partition και να κανεις αυτο που λεει ο linuxman παραπανω. Αν εχεις απορια ξαναρωτας.