Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2008, 14:43
από ilpara
Χρήστο για να καταλάβω (και με συγχωρείς αλλά δεν είμαι και πολύ έμπειρος):
CountRaven έγραψε:...Έχω ένα πρόβλημα με το Ubuntu στο PC όμως το οποίο το εγκαθιστώ σε έναν ξεχωριστό Western Digital δίσκο 750 giga (εννοείται σε partitions), αφήνοντας ανέπαφο τον 1 terra WG που έχω τα Vista. Ο Grub επιμένει να εγκαθίσταται στο Master Boot Record του πρώτου δίσκου...

1. Ο 1 terra είναι ο 1ος δίσκος και ο 750 giga ο 2ος, σωστά? Και ενώ βάζεις το ubuntu σε partition του 2ου πάει και βάζει το grub στον 1ο, σωστά?

CountRaven έγραψε:...Ερωτήσεις:
1. Πως διορθώνω τον Master Boot Record του πρώτου δίσκου; Όσο και αν έψαξα στο CD των Vista ή στον σκληρό δεν βρήκα κανένα από τα utilities bootrec, fdisk κτλ -Σε αναζήτηση στο net είδα ότι πρέπει αν χρησιμοποιήσω τις συγκεκριμένες εντολές για να λύσω το πρόβλημα- . Όποτε θα σας παρακαλούσα να μου προτείνετε κάποιο third part utility να κατεβάσω. Ή να μου δώσετε έναν σωστό οδηγό από τα Vista για τα οποία δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα.
2. Θα ξανακάνω φυσικά install το ubuntu αλλά θέλω να καθορίσω ο Grub να γραφτεί στον άλλο δίσκο. Πως θα το κάνω αυτό; Πως θα ενεργοποιήσω τα advanced settings στο install του ubuntu;
3. Αν μετά κάνω Install και κάποια άλλα λειτουργικά σε αυτόν το δίσκο –πχ Solaris- θα προστεθούν αυτόματα στο menu του Grub;...

2. Όταν ξεκινάει ο Η/Υ εμφανίζεται ο grub με επιλογές για όλα τα διαθέσιμα λειτπυργικά και ξεκινάς όποιο θες, σωστά? Που είναι το πρόβλημα? Γιατί να ξανακάνεις εγκατάσταση? Γιατί να αλλάξεις δίσκο το grub?

ΥΓ: Υπάρχει και αυτός ο οδηγός http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=574&hilit=grub. Επιπλέον δες και εδώ http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=10&t=504&hilit=grub και κυρίως εδώ http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=189&st=0&sk=t&sd=a&hilit=grub&start=0