Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2009, 12:39
από ftso
Anastasios23 έγραψε:
Το δοκιμασα και δουλεψε κανονικα αλλα δεν μπορω να καταλαβω διαφορα στην ταχυτητα με live cd....

Και εγκατάσταση να κάνεις πάλι δεν θα παρατηρήσεις διαφορά σε καθημερινή χρήση.
Διαφορά θα δεις όταν θα ριπάρεις μια ταινία, όταν θα ζιπάρεις 1GB αρχείων κτλ... (εδώ υπόψιν ότι μπορεί να δεις και αρνητική διαφορά)