Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2009, 15:44
από ftso
Babis_ECE έγραψε:ιατί το τελευταίο μέρος της πρότασής σου τα ανατρέπει!!

Γενικά στην πλειοψηφία των "σκληρών" εργασιών τα 64bit τα πάνε καλύτερα.
Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις χωρίς σημαντική διαφορά βέβαια.

Τα 64bit είναι το μέλλον. Προς το παρόν όμως οι εφαρμογές γράφονται βάση τα 32bit και έτσι δεν υπάρχει ιδιαίτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας.