Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2009, 12:40
panligo έγραψε:Και γιατί όχι σε ext4![]()
Γιατι πιστευω, για χωρο αρχειων και οχι για το συστημα ειναι πιο καλα να ειναι σε ext3!!
Το εχω δωκιμασμενο τοσο καιρο και δεν εχω κανενα απολυτος προβλημα...... σε σχεση με το προβληματα που εχουν πολλοι με ext4!!
panligo έγραψε:Με το gparted μπορείς να αλλάξεις ακόμα και το μέγεθος των κατατμήσεων ώστε να τις προσαρμόσεις καλύτερα στις ανάγκες σου. Π.χ Μεγαλύτερο /home ή μεγαλύτερο χώρο για το backup. Ακόμα και μεγαλύτερο swap αν χρειάζεται...
Ειναι λιγο επικυνδηνο αυτο...... ιδικα αν ειναι καποιος αρχοριος...... προσωπικα δεν το συνιστω!
@MakisM1
Off topic:
Εδω εχει μια συγκριση http://www.linuxinsight.com/