Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2009, 20:28
από koukouvaou
Καλός όρισες στη παρέα' :wave:
Κατέβασε τη διανομή, και κανε εγραφη σε cd (σε χαμηλή ταχύτητα) .Αυτο που θα εχεις φτιαξει ονομαζετε live cd.
Κανε boot από cd (ισως χρειαστει να μπεις στο bios για να του πεις να το κανει) και http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=455
Όπου έχεις απορίες, ρώτα.